Blogger Backgrounds
Powered By Blogger

Saturday 13 August 2011

Cigarette.

Haihh....rokok2...kenape la kau ni jadi satu masalah kat remaja zaman sekarang hah??

Setiap tahun menjadi penyumbang kematian rakyat Malaysia....
Ape la yg sedap nye hisap kau hah??  Bukannye sedap pun! Sakit tekak je....
Buat sakit badan ader la.....
Tapi, aku sendiri pun tak tahan.... kau ni jadi perhatian semua budak....
so ape aku boleh buat??
Ape yg aku boleh buat is penuhi permintaan customer2 aku....
Walau pun kau nie peroosak bangsa dan negara,kau tetap menjadi penyumbang kewangan aku...hahaha
Ape boleh buat??  Kalau dah majoriti bnyk, yg minoriti mesti kalah kan??
Aku dulu minoriti...theres nothing I can do...
So, Thank You Dunhill sebab jadi sponsor aku buat bisness...
DUNHILL...MUTU KEUNGGULAN.!

No comments:

Post a Comment